Home » , » O 11κάλογος της υγιεινής διατροφής του μαθητή

O 11κάλογος της υγιεινής διατροφής του μαθητή

1. Να τρως πάντα το πρωί και να μην πηγαίνεις ποτέ νηστικός στο σχολείο. Για πρωινό να συνηθίσεις να πίνεις γάλα ή χυμούς φρούτων, χωρίς ζάχαρη. Είναι προτιμότερο να φτιάχνεις εσύ τους χυμούς μόνος σου από φρέσκα φρούτα που υπάρχουν στο σπίτι. Να τρως μαύρο ή ημίλευκο ψωμί (ολικής αλέσεως) ή ένα κουλούρι.2. Στο κολατσιό να αγοράζεις φυσικούς χυμούς ή σάντουιτς,
χωρίς λιπαρά αλλαντικά. Ένα γιαούρτι ή ρυζόγαλο, ένα φρούτο (μήλο) ή ένα κουλούρι με τυρί, αποτελούν καλές εναλλακτικές λύσεις.
3. Κρέας ή κοτόπουλο να τρως 1 ή 2 φορές την εβδομάδα.
4. Να τρως 2 έως 3 φορές την εβδομάδα όσπρια και λαχανικά.
5. Να τρως μια φορά την εβδομάδα, τουλάχιστον, φρέσκο ψάρι.
6. Στο μεσημεριανό ή βραδινό σου να υπάρχει φρέσκια σαλάτα.
7. Αν αισθανθείς πείνα το απόγευμα, φάε ένα φρούτο.
8. Μην τρως γλυκό ή παγωτό ή ζαχαρωτό πιο συχνά από μία φορά την εβδομάδα και όχι σε μεγάλες ποσότητες.
9. Μάθε να τρως: α) σε τακτές ώρες, β) αργά και ήσυχα, γ) όχι μεγάλες ποσότητες. Η παχυσαρκία αποτελεί παράγοντα κινδύνου για την υγεία σου.
10. Να θυμάσαι πάντα ότι για να αγοραστεί ένα τρόφιμο που δεν έχει θρεπτική αξία πρέπει να ξεγελαστεί αυτός που το αγοράζει. Γι' αυτό όλες οι βλαπτικές τροφές υπερτερούν των ωφέλιμων σε εμφάνιση.
11. Τέλος, να θυμάσαι πάντα ότι αυτό που ξεδιψά καλύτερα απ' οτιδήποτε άλλο, είναι το νερό. Όταν λοιπόν θέλεις να σβήσεις τη δίψα σου, ο πιο κατάλληλος τρόπος είναι να πιεις ένα ποτήρι νερό.

Λένια Φραγκίσκου
Διατροφολόγος-Διαιτολόγος



Share this article :

 
Copyright © 2013. DoctorCV.gr - All Rights Reserved
Design by Εκδόσεις ΦΗΓΟΣ