Home » , , » Μετά το καλοκαίρι…

Μετά το καλοκαίρι…

Το να ανεβείτε στην ζυγαριά σας μετά από τις διακοπές του καλοκαιριού είναι μια μάλλον λανθασμένη κίνηση, η οποία το μόνο που θα κάνει είναι να σας… ρίξει την ψυχολογία.

Μία εβδομάδα σωστής και πειθαρχημένης διατροφής με πολλά φρούτα, σαλατικά  και γιαούρτι ή γαλακτοκομικά θα επιτρέψει στο σχετικά ταλαιπωρημένο πεπτικό σύστημα να αποκτήσει γρήγορα την καλή του φυσική κατάσταση και να «ξεπρηστείτε». Αυτό θα σας βοηθήσει να μπείτε ξανά γρήγορα και απλά στον ρυθμό σας. Αγνοήστε, λοιπόν, τη ζυγαριά και αντιδράστε δυναμικά τρώγοντας πολύ ελαφρές τροφές.

Ασκηθείτε! Η άσκηση θα σας βοηθήσει να ξεπεράσετε το οποιοδήποτε άγχος. Εάν δεν μπορείτε να πάτε στο γυμναστήριο, εντάξτε με πιο εύκολους τρόπους την φυσική δραστηριότητα στην καθημερινότητα σας. Να θυμάστε ότι η άσκηση θα σας βοηθήσει να κάψετε κάποιες έξτρα θερμίδες, οι οποίες μπορούν να αποβούν το κλειδί της επιτυχίας για την επιστροφή στα κιλά σας.

Το ζήτημα όμως είναι να μην εγκαταλείψετε την προσπάθειά σας. Κανένας δεν θα σας κατηγορήσει αν τελικά δοκιμάσατε όλα όσα υπήρχαν στο τραπέζι των διακοπών και... ήπιατε και λίγο παραπάνω. 

Οι ημέρες αυτές των ενδείκνυνται για τέτοιες παρασπονδίες.

Μάθετε πώς να διατρέφεστε σωστά και πώς να μπορείτε να απολαμβάνετε το φαγητό σας τρώγοντας σωστά και υγιεινά, κάνοντας τους σωστούς συνδυασμούς και τις σωστές επιλογές. 

Διατροφή για μια ημέρα

Πρωινό:  ένα ρυζόγαλο

Πρόγευμα: Ένα φρούτο και 10 αμύγδαλα

Μεσημεριανό: Μια μικρή σαλάτα με μια κουταλιά λάδι και ένα φλιτζάνι ριζότο με λαχανικά, με δύο κουταλιές τριμμένο τυρί και μια μικρή μερίδα κοκκινιστό μοσχάρι

Απόγευμα (στις 5.00-6.00 μ.μ.): ένα μικρό κομμάτι παστέλι και ένα φρούτο

Βραδινό: Μια μικρή σαλάτα με 60 γραμμ. τόνο (σε νερό) και μια μικρή πατάτα βραστή

Λένια Φραγκίσκου
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Share this article :

 
Copyright © 2013. DoctorCV.gr - All Rights Reserved
Design by Εκδόσεις ΦΗΓΟΣ